gemeentegids

In september 2021 is de Gemeentegids uitgekomen. Deze gids zorgt voor een leidraad binnen onze kerk: wat gebeurt er zoal en wie doet wat? Onderdeel van deze Gemeentegids is het Blije Gezichtenboekje: wie is wie?
Beide zijn ondertussen toe aan een hernieuwde versie. Om u alvast een idee te geven van onze plannen:
De Gemeentegids willen wij integreren op de website. Dus geen fysieke uitgave meer. Blije Gezichten blijft wél als een fysieke uitgave bestaan, o.a. vanuit privacyoverwegingen. Ons voorstel is om daarin alleen nog naam, adres, mailadres, telefoonnummer en foto te vermelden. Dus geen hobby’s en andere informatie. Aan het einde van dit boekje kan een overzicht komen van de leden per taak- en werkgroep.

Maar voordat wij vanuit de werkgroep PR & Communicatie hiermee aan de slag gaan willen wij eerst graag weten wat úw mening is over de huidige gids en het Blije Gezichtenboekje. Deze kunt u (uiterlijk 28 februari a.s.) mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Dan gaan wij daarmee aan de slag. Hartelijk dank alvast.
Hartelijke groet,
Werkgroep PR & Communicatie