We hebben een vliegende start gemaakt met de Athenegroep. De violenactie heeft vele tuinen opgevrolijkt. Niet alleen met violen maar ook met primula’s en madelieven. Daarna het paasontbijt in beide kerken. Beide waren goed bezocht en deze traditie kunnen we er in de Vrijheidskerk best inhouden zoals in De Blije Mare al gebruikelijk is. Inmiddels hebben we veel aanmeldingen voor het eerste van twee eetcafés. Als u dit leest is die van 13 april al geweest maar u kunt u nog aanmelden voor de tweede op 8 juni!

Op 26 en 27 april zitten we met ingezamelde spullen op de Koningsmarkten van Alkmaar en Sint Pancras. En misschien bent u ook benaderd om een hardloper te sponsoren als hij/zij meedoet aan de Alkmaar Cityrun.
Wij danken de vele gemeenteleden die ons nu al persoonlijk hebben gesponsord; we zijn blij met iedere bijdrage en sommige bijdragen waren zeer royaal! Ook dank aan het bestuur van de Stichting Hervormd Jeugdwerkfonds voor hun bijdrage. We willen benadrukken dat veel van de sponsorgelden rechtstreeks naar het goede doel gaat en onze aanwezigheid, inzet en arbeid in Athene ook een belangrijke bijdrage levert aan het doel van de stichting. Voor vragen kunt u mailen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of spreek ons gewoon aan.
In de kerk vindt u de rest van het programma en de thermometer met de actuele stand.
Donaties mogen overgemaakt worden naar NL75 RABO 0376 4310 67 o.v.v. Athene 2024!