De actie Kerkbalans is achter de rug. Tientallen gemeenteleden zijn er mee in touw geweest. Een hartelijk dank gaat naar hun uit. Uiteraard ook naar iedereen die een toezegging gedaan heeft.
Overigens heeft nog niet iedereen gereageerd op de brief/mail. Hierbij de oproep om dat alsnog te doen. Uw financiƫle steun is noodzakelijk om samen kerk te kunnen zijn. Het is nog te vroeg om het resultaat te melden. Er is wel duidelijkheid over de actie van 2023. Omdat het aantal lidmaten daalt, daalt ook de opbrengst. Gelukkig is dat een stuk minder dan het jaar daarvoor.

Eerder is gemeld dat de pastorie te koop is gezet. Er is ondertussen een overeenkomst met een koper. Als er -hopelijk- snel predikanten worden aangetrokken voor Noord en Zuid zal in overleg met hem/haar naar passende woonruimte worden gezocht.

Simon Binnendijk