Zoals u wellicht weet wordt er in de Vrijheidskerk gedurende de veertigdagentijd iedere woensdagavond een vesper met aansluitend een sobere maaltijd gehouden.
De vesper begint om 18 uur en duurt ongeveer een half uur. Meestal zijn er zo’n 30 bezoekers. Tijdens de eerste en laatste vesper gaat gewoonlijk een dominee voor, maar de voorgangers van de overige vijf vespers zijn leken. Er is een liturgie met een lezing en vaste liederen, maar de voorgangers (alleen of als duo) hebben de vrijheid om eventueel zelf een overdenking te schrijven en een gedicht / zegenbede uit te zoeken. Heeft u altijd al een keer een kerkdienst willen leiden, dan is dit uw kans!

Wij zoeken namelijk nog nieuwe voorgangers. Dus lijkt het u wat, neem dan gerust contact met ons op.

Maar misschien voelt u zich meer thuis in de keuken en vindt u het leuk om een heerlijke soep te bereiden? Ook dan bent u van harte welkom bij onze groep vrijwilligers. Graag zelfs!

Voor inlichtingen / opgave kunt u contact opnemen met Joke de Jonge, tel: 072 511 9940 of per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Afbeelding van sabetheli via Pixabay